maandag 4 juli 2011

YEAH de Hartjes Dief blog is er !!!

Hey hallo allemaal...

Hier is hij dan de blog van Hartjes Dief. Mijn eerste blog bericht :-D Ik hoop jullie misschien dagelijks op de hoogte te houden van mijn vorderingen van mijn webshop www.hartjesdief.net
Ik heb weer 3 mega grote vogels genaaid afgelopen week, ze zijn ongeveer 50 cm lang en 30-35 cm hoog, ben erg blij met het eind resultaat, ik zal hier beneden even een fotootje plaatsen van de drie lady's




Deze 3 lady's hebben zelfs namen, namelijk van boven naar beneden ; Mama Pipa Lila, Mama Pipa Appel Groen, Mama Pipa Rosa...en je raad het ze staan al te koop op www.hartjesdief.net  de helft van de opbrengst gaat naar een kindertehuis in Borneo van Ronny Heyboer. De kinderen van daar verdienen een goede toekomst en ik wil graag dit doel steunen op deze manier ! Meer info vind je op www.heyboer.org

Ik ben ook weer bezig geweest met gastenhanddoekjes heb weer een stuk of 10 gemaakt afgelopen weekend, ik blijf het echt zo leuk vinden om te maken :-D Deze vind je ook weer op mijn webshop natuurlijk www.hartjesdief.net  jaja, ik moet natuurlijk mijn webshopje blijven promoten hihihi...anders krijg ik zo'n grote opslag van spullen die ik gemaakt heb... :-S Ik zal nog even wat fotootjes plaatsen van de gastenhanddoekjes hieronder ( € 4,50 p.st. )...is maar even een greep uit de grote hoeveelheid die ik heb, dus dan verwijs ik je even door naar mijn webshopje he ;-) en de verpak en verzendkosten van de gastenhaddoekjes zijn maar € 1,75, dus geen absurde verzendkosten bij mij ;-) tis maar dat je het even weet :-D







Verder vind je natuurlijk ook gewoon leuke hebbedingetjes op mijn webshop zoals sieraden. Vind erg leuk om dingetjes te vinden en het op deze manier voor een leuk prijsje te kunnen aanbieden :-) Dus zeg het nog maar een keertje hihihi www.hartjesdief.net

Ik laat het hier weer even bij...want dan kan ik aan de naai weer gaan....in mijn hoofd bruist het weer van ideetjes en m n handen beginnen dan te jeuken...bookmark dit blog even, zo kun je lekker op de hoogte blijven van mijn bezigheden en alle nieuwtjes van en op mijn website/shop
Ik hoop dat je me gaat volgen en als mensen ideeen en of opmerkingen hebben, ik hoor het graag, kun je altijd van leren !

Tot snel maar weer !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten